dompress | e-blogi.pl
_blog dompress
Czy cena mieszkania rośnie wraz z piętrem 2016-04-26

Jak wyceniane są nowe mieszkania? W jakim stopniu usytuowanie lokalu w budynku wpływa na jego cenę? Czy regułą jest, że im wyżej tym drożej? Sondę prezentuje portal nieruchomości Dompress.pl.


 


Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp


 


Każde mieszkanie w naszych projektach wyceniane jest indywidualnie. Pod uwagę brane są takie parametry jak: powierzchnia, układ, piętro, lokalizacja w budynku (mieszkania narożne lub wewnętrzne), wystawa okienna (okna wychodzące na południe, północ, itd.) i dodatkowo liczba podobnych lokali w ofercie.


Z reguły najdroższe są mieszkania małe z wystawą południową, na wyższych kondygnacjach, a najtańsze są duże lokale położone na niższych piętrach. Różnica w cenie za metr kwadratowy mieszkania w ramach jednej inwestycji może wynosić nawet 2000 zł.


Tak przygotowany cennik, pomimo jego złożoności, sprawia że mamy równe tempo sprzedaży, a klient zdecydowany na daną inwestycję, może znaleźć lokal odpowiadający jego możliwościom finansowym.


 


Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service


 


Z reguły ceny mieszkań w zależności od kondygnacji nieco się różnią, a cena rośnie wraz z kolejnymi piętrami. Wzrost stawek to indywidualna kwestia danej inwestycji, ale stawka wraz z piętrem rośnie średnio o 100 zł/mkw. Wyjątek stanowią mieszkania znajdujące się na parterze, jeżeli mają przynależny ogródek lub wielkopowierzchniowy taras. Różnica w cenie między mieszkaniem z ogródkiem, a mieszkaniem z balkonem na wyższym piętrze wynosi średnio od stu do kilkuset złotych na metr kwadratowy. Rozbieżności w cenie nie są duże, dlatego podczas sprzedaży mieszkań decyduje najczęściej zasada „kto pierwszy ten lepszy”.


 


Katarzyna Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Victoria Dom


 


Mieszkania w naszych inwestycjach wycenione są w zależności od stopnia ich nasłonecznienia, usytuowania względem kierunków świata, a tażke od tego, na którym piętrze się znajdują. Im wyższe piętro, a co za tym idzie lepszy widok i większe nasłonecznienie, tym wyższa cena za metr.


 


Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom


 


Dzięki własnej pracowni architektonicznej mieszkania w ofercie Archicom  cechują się wysoką funkcjonalnością i jakością, a ich cena uzależniona jest od wielu czynników. Do najważniejszych należą lokalizacja i standard wykonania. W niektórych inwestycjach mieszkania na najwyższych piętrach mają bardzo atrakcyjny widok i cena takich lokali jest wyższa. Przykładem może być nasza wrocławska inwestycja River Point, w której z okien apartamentów ulokowanych na najwyższych piętrach roztacza się widok na panoramę Starego Miasta i Odry. Z kolei w innych inwestycjach, jak w przypadku Spirali Czasu w Nowych Żernikach do mieszkań na parterach przynależą przestronne ogródki, stąd ich ceny są często wyższe niż lokali znajdujących się na wyższych kondygnacjach.


 


Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest


 


Na wycenę mieszkań w poszczególnych projektach wpływają różne czynniki. Piętro, na którym usytuowane jest mieszkanie ma w tym przypadku znaczenie. Zasadą jest, że im wyżej, tym drożej. Różnica w cenie pomiędzy poszczególnymi piętrami może się wahać od 50 zł do 200 zł za metr kwadratowy lokalu. Poza tym, o wycenie mieszkań decyduje także układ funkcjonalny, położenie względem stron świata, widok z okna, itp.


 


Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding


 


Cena mieszkań uzależniona jest m.in. od takich czynników jak: powierzchnia, rozkład, czy usytuowanie na piętrze. Lokale położone na wyższych kondygnacjach najczęściej są najdroższe, bowiem znajdują się na nich bardziej reprezentacyjne mieszkania o większej powierzchni, oferujące kilkudziesięciometrowe tarasy.  W osiedlu Bliska Wola  nadal dostępne są mieszkania o powierzchni sięgającej nawet ponad 111 mkw. położone na najwyższych kondygnacjach, w których zaprojektowane zostały drewniane okna i eleganckie balkony oraz widne, przestronne tarasy. W tej samej inwestycji cena jednopokojowych mieszkań z wykończeniem i wyposażeniem, bez względu na kondygnację, wynosi 239 tys. zł. 


 


Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord


 


Usytuowanie mieszkań na poszczególnych piętrach nie ma decydującego wpływu na ich wycenę. Na cenę za metr kwadratowy składa się wiele czynników, w tym lokalizacja osiedla, powierzchnia zarówno samego mieszkania, jak i przynależnego do lokalu tarasu lub ogródka,czy  standard wykończenia. W przypadku kilkupiętrowych budynków w kameralnych osiedlach różnice w cenie analogicznych mieszkań na kolejnych kondygnacjach nie są znaczące.


 


Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic


 


W naszych inwestycjach różnicujemy ceny mieszkań w zależności od ich atrakcyjności. Przeważnie mieszkania zlokalizowane wyżej cieszą się większym zainteresowaniem, ale dodatkowym atutem lokali może być też taras, ogródek, czy układ funkcjonalny.   


Lidia Fedorczuk, manager sprzedaży w Atlas Estates


 


Z zasady, im wyżej położone jest mieszkanie, tym wyższa jest jego cena. Przeważnie z każdą kolejną kondygnacją cena wzrasta o ok. 2 proc. Z naszych doświadczeń wynika, że największym zainteresowaniem klientów cieszą się mieszkania położone na wyższych piętrach głównie ze względu na doświetlenie. W 2. etapie żoliborskiego osiedla Apartamenty Krasińskiego ceny mieszkań na parterze zaczynają się od  8000 zł za mkw., a ogródki o powierzchni 30-120 m kw. oferowane są bez dodatkowych opłat. Na najwyższym, piątym piętrze ceny zaczynają się od 9170 za mkw.


 


Roma Peczyńska, dyrektor e-marketingu RED Real Estate Development


 


W poznańskim osiedlu Red Park w 13-piętrowym budynku oferujemy mieszkania z widokiem na panoramę miasta. Ceny lokali wzrastają o około 100 zł/mkw. co dwa-trzy piętra. We Wrocławiu w Nowej Papierni Ultra Nova ceny różnią się, ponieważ na niższych piętrach znajdują się soft lofty, a na najwyższym poziomie droższe, industrialne penthouse’y. W warszawskim Alpha Parku ceny mieszkań w zależności od piętra nieznacznie się zmieniają, ale nie jest to regułą, ponieważ w przypadku części mieszkań położenie lokalu nie wpływa na cenę.


 


Aneta Zdulska, dyrektor ds. sprzedaży w WAN


 


Każde mieszkanie wyceniamy indywidualnie. Na cenę składa się wiele czynników, takich jak: usytuowanie lokalu w budynku, widok, piętro, metraż, rozkład. Najczęściej mieszkania położone na wyższych piętrach są droższe, ale nie jest to zasadą, różnice w cenie są niewielkie.


 


Piotr Soja, reprezentujący firmę Galinvest


 


Kwestia wyceny mieszkań jest bardzo indywidualna i mocno zależna od charakteru konkretnej inwestycji. Mamy w ofercie projekty, w których lokale usytuowane na parterze są najtańsze, ale także i takie, w których wycenione są wyżej ze względu na ich atrakcyjność. Generalnie jednak stawki za metr kwadratowy rosną z kolejnymi piętrami. Są jednak wyjatki. Na przykład w krakowskiej inwestycji Zielony Most najwyżej wycenione zostały mieszkania na pierwszym piętrze, a w Osiedlu Riverside mieszkania na parterze są droższe niż lokale na wyższych piętrach z uwagi na ich szczególne walory. 


 


Maria Doerre, dyrektor sprzedaży i marketingu Activ Investment


 


Ceny mieszkań w naszych inwestycjach różnią się w zależności od piętra, na którym się znajdują.  Im wyżej są usytuowane, tym są droższe. Wraz z piętrem stawki wzrastają średnio o 150 zł za metr kwadratowy.


 


Opracowanie: Kamil Niedźwiedzki


 Więcej informacji info@dompress.nieruchomosci.pl


Czy droższe kredyty utrudniły zakup mieszkań 2016-04-13

Czy podwyżka marż kredytów w znaczący sposób wpłynęła na decyzje osób planujących zakup mieszkań? Czy spadek zdolności kredytowej nabywców rzutuje na sprzedaż? Portal nieruchomości Dompress.pl prezentuje wyniki sondy przeprowadzonej wśród firm deweloperskich.


Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp


Podniesienie marż, a tym samym kosztów kredytu na pewno będzie miało wpływ na rynek mieszkaniowy. Szacujemy, że sprzedaż nieruchomości nie spadnie w znaczący sposób, przynajmniej do momentu podniesienia stóp procentowych, a to z uwagi na deflację, szybko nie nastąpi.


Marże kredytów hipotecznych w ostatnim czasie dość szybko urosły, jednak nie są one najwyższe w historii. Do ich podniesienia przyczynił się m.in. zapowiadany podatek bankowy i upadłość SKOK-ów. Za sprawą rekordowo niskich stóp procentowych średnie oprocentowanie kredytu jest jednak o połowę niższe niż np. w 2009 roku. Jednocześnie indeks dostępności cen mieszkań (obrazujący relację średniej raty kredytu do zarobków) jest jednym z wyższych, a zatem na rynku nieruchomości wciąż obserwujemy duże ożywienie. Spadek zdolności nabywczej klientów w pierwszej kolejności może przesunąć ich preferencje na mniejsze mieszkania, a dopiero potem wpłynąć na decyzję odnośnie ewentualnego zakupu.


Dodatkowo, w ostatnich latach na rynku nieruchomości szczególnie aktywni są klienci inwestycyjni. W Polsce rynek najmu ciągle jest mało rozwinięty, a rentowność zdecydowanie wyższa od lokat. W naszym portfelu inwestycji mamy projekty, w których ponad 60 proc. klientów stanowią osoby dysponujące gotówką i nierzadko kupujące pakiety mieszkań.


Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord


Podwyższenie marż kredytów niewątpliwie przekłada się na indywidualną zdolność kredytową osób zainteresowanych zakupem mieszkania i konieczność ponoszenia przez nie wyższych kosztów. Nadal jednak zainteresowanie mieszkaniami utrzymuje się na wysokim poziomie. Klientów zachęca indywidualne podejście naszych doradców, którzy w każdym przypadku starają się wypracować najkorzystniejsze rozwiązanie i dostosować finansowanie zakupu do ich indywidualnych możliwości. Znaczącą grupę stanowią też nabywcy, którzy zakup mieszkania finansują gotówką, których ten problem nie dotyczy.


Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom


Pierwszy kwartał był dla nas rekordowy pod względem sprzedaży. Sytuacja na rynku kredytowym nie wpłynęła negatywnie na naszą sprzedaż. Podtrzymujemy plan sprzedaży ponad 1000 mieszkań rocznie, już od 2017 roku. Warto pamiętać, że na zdolność kredytową pozytywnie wpływają najniższe w historii stopy procentowe, a ich efekt zostanie wzmocniony przez rządowy program Rodzina 500+, z którego ma szansę skorzystać 2,7 mln rodzin w Polsce.


Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic


Wyniki pierwszego kwartału nie wskazują na to, żeby wzrost marż kredytowych miał wpływ na sprzedaż mieszkań. Niskie stopy procentowe sprawiają, że wysokość rat kredytowych jest w dalszym ciągu akceptowania przez klientów. Nie bez znaczenia pozostaje również sukces programu MdM, który bardzo ułatwia zakup mieszkania na kredyt.


Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest


Z uwagą przyglądamy się sytuacji związanej z podniesieniem przez banki marż kredytów, ale jak dotąd nie zaobserwowaliśmy zmniejszenia się liczby nabywców, która mogłaby być spowodowana spadkiem zdolności kredytowej. W pierwszym kwartale 2016 roku sprzedaż mieszkań dla spółki zakończyła się satysfakcjonującym wynikiem. Z optymizmem patrzymy w przyszłość, szczególnie że nasza oferta została dostosowana do różnych grup nabywców. Z pewnością znajdą się wśród nich osoby, które stać będzie na mieszkanie nawet przy zaostrzonych warunkach proponowanych przez banki.  


Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska


Nie sądzę by ostatnie podwyżki marż w sposób znaczący wpłynęły na kondycje i dynamikę rynku mieszkaniowego w Polsce. Pamiętajmy o tym, że mimo wszystko warunki kredytowe są wciąż dość atrakcyjne zważywszy na utrzymujące się niskie stopy procentowe. Nie przewiduję by te zmiany mogły w średnim i dłuższym terminie wpłynąć negatywnie na decyzje konsumentów o zakupie mieszkania.       


Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding


Podniesienie marż kredytów hipotecznych nie będzie miało znaczącego wpływu na zmniejszenie popytu, czy wzrost cen mieszkań. W wyniku tych zmian osoby zaciągające kredyty mieszkaniowe w 2016 roku będą musiały liczyć się z większymi wydatkami niż te, którym udało się nabyć nieruchomość w lepszej koniunkturze. Sytuacja na rynku jednak nie jest kryzysowa i w najbliższym czasie powinna utrzymać się na stabilnym poziomie. Według przewidywań analityków zwiększenie wpływów finansowych do budżetu domowego z nowego programu rządowego 500+ może nawet dwukrotnie zwiększyć zdolność kredytową rodzin wielodzietnych i w konsekwencji spowodować wzrost wydatków na dobra trwałe, w tym nieruchomości.  Myślę, że jest to dobra prognoza przede wszystkim dla rodzin, które dotychczas nie mogły sobie pozwolić na kupno własnego mieszkania.  


Ewa Gwiazdowska, dyrektor finansowa w Atlas Estates


Podniesienie marży kredytów przez banki będzie miało wpływ na sprzedaż mieszkań, ponieważ obniży się zdolność kredytowa klientów. Warto również wspomnieć, że od początku roku wymagany jest 15 proc. wkład własny przy zakupie mieszkania, co również ogranicza dostępność kredytów. Zmiany weszły w życie niedawno więc trzeba jeszcze poczekać na ich efekty. Jak dotąd spadek sprzedaży nie jest odczuwalny.    


Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży RED Real Estate Development


Stopy procentowe utrzymują się na niskim poziomie, dlatego wzrost marż kredytów hipotecznych nie wpłynął drastycznie na ich koszty. Na pozytywne decyzje zakupowe wpływają również atrakcyjne ceny mieszkań, możliwość skorzystania z puli dopłat w programie MdM na 2017 i 2018 rok, a także atrakcyjne systemy płatności, jak np. 10/90.


Aneta Zdulska, dyrektor ds. sprzedaży w WAN


Nie zauważyliśmy jak dotąd wpływu podwyżki marż kredytów na decyzje zakupowe klientów. Mamy nadzieję, że zmiany na rynku kredytowym nie będą istotnie oddziaływały na sprzedaż.


Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service


Wyższe marże kredytów przekładają się na niższą zdolność kredytowej, która faktycznie stanowi problem dla nowych nabywców mieszkań. Uzyskanie kredytu jest z tego powodu trudniejsze niż w roku ubiegłym. W przypadku segmentu, w którym budujemy, gdzie cena mieszkania wynosi średnio 250 tys. zł, podwyżka marż nie stanowi jednak dużego zagrożenia. Oferujemy klientom szeroką pomoc doradczą w zakresie kredytowym. Przygotowaliśmy też dla nabywców specjalne programy, które mają ułatwić zakup mieszkania, w tym - „Zamień stare na nowe” i "Kup przez wynajem”.


Maria Doerre, dyrektor sprzedaży i marketingu Activ Investment


W ostatnim czasie nie odnotowaliśmy żadnych oznak osłabienia zdolności kredytowej, ani spadku zainteresowania zakupem mieszkań na skutek podniesienia marż kredytowych, podobnie jak wpłat ze środków własnych.


 


 


Opracowanie: Kamil Niedźwiedzki


 


Jak deweloperzy oceniają pierwszy kwartał 2016-04-08

Czy pierwsze trzy miesiące tego roku pod względem sprzedaży mieszkań deweloperzy mogą zaliczyć do udanych? Czy wyniki są lepsze niż w roku ubiegłym? Analizę prezentuje portal nieruchomości Dompress.pl


 


 


Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp


 


W pierwszym kwartale tego roku z nadwyżką zrealizowaliśmy założony plan sprzedaży,  a uzyskany wynik jest niemal identyczny jak w dobrym dla spółki roku ubiegłym. Widząc duże zainteresowanie klientów naszymi inwestycjami, skupiamy się obecnie na szybkim uzupełnieniu oferty. W ciągu najbliższych dwóch miesiący planujemy rozpoczęcie sprzedaży kolejnych 6 projektów.


 


Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord


 


W I kwartale 2016 roku sprzedaż liczona według udziału Polnord w poszczególnych spółkach wyniosła 276 lokali. Wynik ten jest zbliżony do osiągniętego w analogicznym okresie ubiegłego roku. Sytuacja na rynku mieszkaniowym jest obecnie korzystna. Popyt na mieszkania nadal wspierają m.in. niskie stopy procentowe, które zachęcają do lokowania kapitału w nieruchomościach.


 


Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska


 


Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży w pierwszym kwartale bieżącego roku. Przekroczyły one nasze oczekiwania. W zakończonym kwartale sprzedaliśmy 80 mieszkań, mamy silne poczucie, że notowana dynamika sprzedaży wiąże się z coraz większą rozpoznawalnością marki Matexi w Polsce i dobrymi opiniami naszych, dotychczasowych klientów. Udało nam się osiągnąć bardzo satysfakcjonujące wyniki, mimo iż oferta tylko w niewielkim stopniu koncentruje się na segmencie popularnym, dostępnym w programie MdM, którego zakończenie było silnym bodźcem zakupowym dla klientów w ostatnim czasie.  


 


Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.


 


W pierwszym kwartale tego roku osiągnęliśmy rekordowy wynik sprzedaży 215 mieszkań. Jest to 44 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2015 roku. Wzrost sprzedaży to efekt możliwości wyboru z szerokiej i atrakcyjnej oferty mieszkaniowej. Popularnością niezmiennie cieszy się inwestycja Olimpia Port oraz pozostałe wrocławskie osiedla społeczne, jak Cztery Pory Roku. Klienci doceniają architekturę budynków oraz funkcjonalność układów mieszkań. Popyt na mieszkania wspierany jest przez najniższe w historii stopy procentowe.


 


Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic


 


Zarówno w warszawskiej inwestycji Hubertus, jak i gdańskiej Wolne Miasto odnotowaliśmy wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. W Wolnym Mieście sprzedaliśmy aż 2,5 krotnie więcej mieszkań. W przypadku tej inwestycji niewątpliwie decydujące znaczenie miała informacja o kończących się środkach na dopłaty w programie MdM, co dodatkowo zmobilizowało klientów do podjęcia decyzji o zakupie.


 


Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest


 


Bardzo dobrze oceniamy pierwszy kwartał 2016 roku. Wyniki sprzedaży są porównywalne z analogicznym okresem ubiegłego roku, które były dla spółki niezwykle satysfakcjonujące. Wprawdzie styczeń i luty br. były słabsze jeśli chodzi o ilość podpisanych umów, ale już marzec zakończył się rekordową sprzedażą w historii firmy.


 


Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.


 


W pierwszym kwartale 2016 roku odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 343 lokali wobec 371 sprzedanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Wynik jest bardzo dobry, choć nieco niższy w porównaniu z tym sprzed roku, co wynika z mniejszej liczby mieszkań wprowadzonych do oferty. W I kwartale 2015 roku rozpoczęliśmy m.in. sprzedaż II etapu cieszącej się bardzo dużym zainteresowaniem, warszawskiej inwestycji Bliska Wola, która w znacznym stopniu przyczyniła się do uzyskania przez spółkę świetnych  wyników. W kolejnych kwartałach 2016 roku  do oferty wprowadzimy następny etap naszego flagowego projektu, a także  nowe inwestycje, co będzie miało odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży.


 


Marcin Liberski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Atlas Estates


 


W pierwszym kwartale 2016 roku mieliśmy w ofercie większą liczbę mieszkań niż w analogicznym okresie w roku 2015. W ubiegłym roku spółka podpisała 265 umów przeniesienia własności mieszkań, natomiast większość tych lokali została sprzedana w początkowym etapie budowy, jeszcze w 2014 i 2013 roku. Aktualnie spółka posiada w ofercie mieszkania w ramach drugiego etapu warszawskiego osiedla Apartamenty Krasińskiego, którego sprzedaż rozpoczęła się w listopadzie ubiegłego roku. Sprzedaż w ostatnim kwartale 2015 roku i pierwszym tego roku utrzymuje się na podobnym poziomie. Nie odczuliśmy też negatywnego wpływu podniesienia wkładu własnego do 15 proc. wartości mieszkania.


 


Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service


 


Pierwszy kwartał tego roku pod względem sprzedaży oceniamy bardzo dobrze. Wyniki wzrosły w porównaniu z rokiem poprzednim aż trzykrotnie. Ten przyrost spowodowany jest przede wszystkim ciągłym rozwojem naszej oferty. Kluczem do sprzedażowego sukcesu okazało się szybkie reagowanie na bieżące potrzeby różnych grup nabywców. Indywidualne podejście do klienta oraz personalizowanie oferty to elementy, które pomogły nam zwiększyć słupki sprzedaży.


Katarzyna Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Victoria Dom S.A.


 


Okres trzech pierwszych miesięcy 2016 roku był dla firmy bardzo zadowalający. Sprzedaż plasowała się na wyższym poziomie niż w roku poprzednim. Osiągnięcie tak dobrego wyniku możliwe było przede wszystkim dzięki zróżnicowanej ofercie firmy. Duże brawa należą się tu także pracownikom działu sprzedaży, którzy wkładają całą energie i umiejętności by zaoferować klientom mieszkania dopasowane do ich potrzeb i możliwości.


 


Aneta Zdulska, dyrektor ds. sprzedaży w WAN S.A.


 


Sprzedaż w pierwszym kwartale tego roku oceniamy bardzo dobrze. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyły się mieszkania w programie MdM. Klienci spieszyli się z ich zakupem w związku z informacjami o błyskawicznie wyczerpującym się limicie dopłat na rok 2016. Klientów kupujących mieszkania z dopłatą było w I kwartale 2016 roku zdecydowanie więcej niż w tym samym okresie w 2015 roku. Nie mniej odnotowaliśmy również wysoką sprzedaż wśród osób zaciągających tradycyjne kredyty, jak również kupujących mieszkania z własnych środków.


 


Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży RED Real Estate Development


 


Obserwujemy większe zainteresowanie lokalami w naszych inwestycjach. We Wrocławiu rozpoczęliśmy sprzedaż soft loftów i penthouse’ów w inwestycji Nowa Papiernia Ultra Nova, a w Warszawie drugiego etapu osiedla Alpha Park. Wzrost zainteresowania zakupem mieszkań zauważyliśmy również w poznańskim Red Parku, gdzie oferta dostępna jest w programie MdM. 


 


Maria Doerre, dyrektor sprzedaży i marketingu Activ Investment


 


Pierwszy kwartał 2016 roku był jednym z najlepszych w 20-letniej historii firmy. Prowadząc politykę „wysoka jakość za przyzwoitą cenę”, uruchomiliśmy kilka nowych inwestycji w Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu. Projekty wyróżniają się funkcjonalnością, przyjaznymi kosztami, ale także nowoczesną formą architektoniczną i dobrą lokalizacją, szczególnie w przypadku osiedli w Krakowie i Katowicach. Krakowskie inwestycje przy ulicy Konopnickiej i Mogilskiej zostały na przykład zarezerwowane w 80 proc. jeszcze przed wydaniem ostatecznego pozwolenia na budowę.  


 


 


 


Opracowanie: Kamil Niedźwiedzki


 


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]